Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - FR 405 - har jeg valgt forkert?
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Pulstræning/pulsure
 FR 405 - har jeg valgt forkert?
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

TrineK
Aspirant

posteringer 4

Skrevet - 29/07/2010 :  20:05:26  Vis profil  Besøg TrineK's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har bestilt et FR 405hr, som mit første Gps ur. Nu har jeg så siddet og læst sider op og ned om andres erfaringer. Og nu er det så at jeg pludselig bliver i tvivl om jeg har valgt forkert???

Er det virkelig så "frygteligt" et ur, der er for dyrt i forhold til funktionerne? Er træls i regnvejr? osv?

Er der slet intet positivt at skrive om dette ur?

Hjælp!

deleuran
Stjernemedlem

posteringer 98

Skrevet - 29/07/2010 :  20:23:05  Vis profil  Besøg deleuran's hjemmeside  Svar med kopi af besked

Det er et SUPER godt ur. Det er rigtigt at det kan give problemer i regnvejr osv. men hvis du låser ringen så er der ikke noget problem

Du kan roligt glæde dig til at få uret.
Til toppen af siden

Rosepige
Stjernemedlem

Frederiksberg
posteringer 168

Skrevet - 29/07/2010 :  21:38:42  Vis profil  Besøg Rosepige's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Trine

Det er et fantastisk ur!

Vi har både et 305 (som bliver lovprist af mange 405-skeptikere) og mit 405 i huset. Jeg kunne aldrig drømme om at tage 305!

Jo ringen er lidt irriterende i regnvejr hvis man glemmer at slukke den, men det er altså fantastisk man kan skifte menuer når man er udmattet bare ved at trykke hvorsomhelst på ringen og ikke skal fumle efter en knap. Og så er det altså noget mindre på en pigearm end 305.

Så glæd dig:)

//Rosepige
Til toppen af siden

lkudsk
Rutineret medlem

København
posteringer 52

Skrevet - 29/07/2010 :  22:30:37  Vis profil  Besøg lkudsk's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg kan også kun på det varmest anbefale FR405

Der tror jeg ikke du går galt i byen

Held og lykke

Kudsk - www.lkudsk.dk
Til toppen af siden

Torbenj
Stjernemedlem

Glostrup
posteringer 83

Skrevet - 30/07/2010 :  09:10:50  Vis profil  Besøg Torbenj's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej
Ja jeg vil også tilslutte mig koret af tilfredse brugere..
Har aldrig haft problemer med vand osv..
Brug lidt tid på at opsætte de data som du vil have vist.
Der er utroligt mange kombinationer.

God fornøjelse med legetøjet....

Torbenj
Til toppen af siden

saaby
Æresmedlem

Nakskov
posteringer 265

Skrevet - 30/07/2010 :  10:50:08  Vis profil  Besøg saaby's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har fået byttet mit FR405 3 gange på garantien og er altså på nr. 4, som nu også er defekt (dug på ruden, "fryser" indimellem m.m).

Jeg bruger også uret som alm. ur i det daglige, hvilket fungerer godt, da klokken altid er korrekt

Men jeg er altså så træt af de gentagne fejl, at jeg nu har købt en 310XT, som jeg har løbet med nogle gange - og må sige: Det virker altså meget mere stabilt og rubust.

Håber du trods alt bliver glad for dit FR405.
Til toppen af siden

weblex
Almindeligt medlem

posteringer 16

Skrevet - 30/07/2010 :  11:43:19  Vis profil  Besøg weblex's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har aldrig haft problemer med 405´eren - glæd du dig bare :-)
Til toppen af siden

GUARD
Almindeligt medlem

Denmark
posteringer 28

Skrevet - 30/07/2010 :  13:15:23  Vis profil  Besøg GUARD's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Et super ur
Til toppen af siden

mratzer
Nyt medlem

posteringer 14

Skrevet - 30/07/2010 :  18:16:01  Vis profil  Besøg mratzer's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Har været igennem alle FR urene. 405 er droppet helt og aldeles til løb, da jeg synes, at det er besværligt at indstille og styre den trykfølsomme ring. Er nu den glade ejer af 310xt - konge ur. FR405 gør nu tjeneste som mit daglige ur - og til dette formål er der ikke noget at udsætte på det.
Til toppen af siden

diablo
Stjernemedlem

Dronninglund
posteringer 75

Skrevet - 31/07/2010 :  13:27:41  Vis profil  Besøg diablo's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hvis du for alvor fortryder, skal du huske, at du i hvert fald hvad angår netkøb, har 14 dages fortrydelsesret. Men husk originalemballage. Og portoen står du selv for.
Til toppen af siden

joerfe
Stjernemedlem

Værløse
posteringer 125

Skrevet - 31/07/2010 :  14:20:14  Vis profil  Besøg joerfe's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har haft mit 405 i halvandet år, og har ikke haft problemer med det. Som det er skrevet tidligere bør man låse ringen i regnvejr, men det er intet problem da man kan bruge auto-scroll funktionen som jeg altid bruger og derved have overblik over alle data.
- Igen, uret fungerer perfekt, men man skal gøre sig selv den tjeneste at læse manualen, for uret har en masse gode funktionaliteter.

Løb nu for pokker! Jesper.
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page