| Forfatter |
Emne  |
|
|
TrineK
Aspirant
posteringer 4 |
Skrevet - 29/07/2010 : 20:05:26
|
Jeg har bestilt et FR 405hr, som mit første Gps ur. Nu har jeg så siddet og læst sider op og ned om andres erfaringer. Og nu er det så at jeg pludselig bliver i tvivl om jeg har valgt forkert???
Er det virkelig så "frygteligt" et ur, der er for dyrt i forhold til funktionerne? Er træls i regnvejr? osv?
Er der slet intet positivt at skrive om dette ur?
Hjælp! |
|
|
deleuran
Stjernemedlem

posteringer 98 |
Skrevet - 29/07/2010 : 20:23:05
|
Det er et SUPER godt ur. Det er rigtigt at det kan give problemer i regnvejr osv. men hvis du låser ringen så er der ikke noget problem
Du kan roligt glæde dig til at få uret. |
 |
|
|
Rosepige
Stjernemedlem

Frederiksberg
posteringer 168 |
Skrevet - 29/07/2010 : 21:38:42
|
Hej Trine
Det er et fantastisk ur!
Vi har både et 305 (som bliver lovprist af mange 405-skeptikere) og mit 405 i huset. Jeg kunne aldrig drømme om at tage 305!
Jo ringen er lidt irriterende i regnvejr hvis man glemmer at slukke den, men det er altså fantastisk man kan skifte menuer når man er udmattet bare ved at trykke hvorsomhelst på ringen og ikke skal fumle efter en knap. Og så er det altså noget mindre på en pigearm end 305.
Så glæd dig:)
//Rosepige |
 |
|
|
lkudsk
Rutineret medlem

København
posteringer 52 |
Skrevet - 29/07/2010 : 22:30:37
|
Jeg kan også kun på det varmest anbefale FR405
Der tror jeg ikke du går galt i byen
Held og lykke
Kudsk - www.lkudsk.dk |
 |
|
|
Torbenj
Stjernemedlem

Glostrup
posteringer 83 |
Skrevet - 30/07/2010 : 09:10:50
|
Hej Ja jeg vil også tilslutte mig koret af tilfredse brugere.. Har aldrig haft problemer med vand osv.. Brug lidt tid på at opsætte de data som du vil have vist. Der er utroligt mange kombinationer.
God fornøjelse med legetøjet....
Torbenj |
 |
|
|
saaby
Æresmedlem

Nakskov
posteringer 265 |
Skrevet - 30/07/2010 : 10:50:08
|
Jeg har fået byttet mit FR405 3 gange på garantien og er altså på nr. 4, som nu også er defekt (dug på ruden, "fryser" indimellem m.m).
Jeg bruger også uret som alm. ur i det daglige, hvilket fungerer godt, da klokken altid er korrekt 
Men jeg er altså så træt af de gentagne fejl, at jeg nu har købt en 310XT, som jeg har løbet med nogle gange - og må sige: Det virker altså meget mere stabilt og rubust.
Håber du trods alt bliver glad for dit FR405. |
 |
|
|
weblex
Almindeligt medlem

posteringer 16 |
Skrevet - 30/07/2010 : 11:43:19
|
| Jeg har aldrig haft problemer med 405´eren - glæd du dig bare :-) |
 |
|
|
GUARD
Almindeligt medlem

Denmark
posteringer 28 |
Skrevet - 30/07/2010 : 13:15:23
|
Et super ur    |
 |
|
|
mratzer
Nyt medlem

posteringer 14 |
Skrevet - 30/07/2010 : 18:16:01
|
| Har været igennem alle FR urene. 405 er droppet helt og aldeles til løb, da jeg synes, at det er besværligt at indstille og styre den trykfølsomme ring. Er nu den glade ejer af 310xt - konge ur. FR405 gør nu tjeneste som mit daglige ur - og til dette formål er der ikke noget at udsætte på det. |
 |
|
|
diablo
Stjernemedlem

Dronninglund
posteringer 75 |
Skrevet - 31/07/2010 : 13:27:41
|
| Hvis du for alvor fortryder, skal du huske, at du i hvert fald hvad angår netkøb, har 14 dages fortrydelsesret. Men husk originalemballage. Og portoen står du selv for. |
 |
|
|
joerfe
Stjernemedlem

Værløse
posteringer 125 |
Skrevet - 31/07/2010 : 14:20:14
|
Jeg har haft mit 405 i halvandet år, og har ikke haft problemer med det. Som det er skrevet tidligere bør man låse ringen i regnvejr, men det er intet problem da man kan bruge auto-scroll funktionen som jeg altid bruger og derved have overblik over alle data. - Igen, uret fungerer perfekt, men man skal gøre sig selv den tjeneste at læse manualen, for uret har en masse gode funktionaliteter.
Løb nu for pokker! Jesper. |
 |
|
| |
Emne  |
|