Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Fod problem og begynder program?
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 Fod problem og begynder program?
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Dummiz
Rutineret medlem

Aalborg
posteringer 34

Skrevet - 28/07/2010 :  11:46:27  Vis profil  Besøg Dummiz's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa alle løbe freaks ;)

jeg er godt nok kun nået til 3 uge af begynder programmet (Ved godt det ikke er meget for nogle men for mig er det laangt :P ) i 1 uge af programmet vrikkede jeg om på foden så det gik ondt i siden af benet op op i skinnebenet så jeg holdte lige et par dages pause og så løb jeg igen (der var smertetn gået væk og jeg Holdte stadigvæk de 3 løbedage om ugen) nu her i forgårds var jeg så med min kammerat på arbejde og var så uheldig at træde forkert så jeg fik ondt igen godt nok kun lidt ondt men stadigvæk. så jeg har endnu ikke taget hul på 3 uge af begynder løbe programmet og nu er det onsdag og min fod har det fint igen. nu er spørgsmålet så. kan jeg godt nå at løbe de 3 gange inden søndag hvis det er? når det ikke er længere ture må jeg så godt løbe idag onsdag,torsdag,fredag? så ugen er slut så jeg kan holde "Pause" i weekenden? jeg ville være rigtig ked af at skulle hoppe tilbage i programmet da bare de 3 uger betyder rigtig meget for mig. :)

Det skal siges fordi jeg har haft vrikket om på foden så tager jeg det med ro men stadigvæk kommer jeg afsted

Med venlig hilsen

Dennis Hansen

hvilsom
Æresmedlem

Vemmelev
posteringer 354

Skrevet - 28/07/2010 :  13:02:22  Vis profil  Besøg hvilsom's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hey Dummiz :-D

Ad 1) Det er altid de første km, der er de længste og den største præstation. Så tillykke med, at du er kommet igang! Du vil blive glad for det i længden. Om kort tid vil du tænke: "Hvad var det store liiige ved den første 5'er?" :-D

Ad 2) "Hvis jeg var dig ville jeg..." holde pause ugen ud. Ja, det er surt; men en ankelskade kan plage dig i al evighed, hvis du ikke er god ved den. Så hellere holde en uges pause, du skal nok nå "dit maraton" en dag... Så HVILE og så starte roligt op igen, evt. tilbage i uge 2.

Ja, sorry. men når det drejer sig om fodskader (alle skader), så er der ingen vej uden om.
Du kunne evt. overveje at købe et vippebrædt og vippe på det hver aften - evt mens du børster tænder. Bare 5min hver dag gør underværker i skadesforebyggelse.

/A

----------------------------------
Nu med nye sko - og lidt uden :-)
----------------------------------
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page