| Forfatter |
Emne  |
|
|
Motoren
Rutineret medlem

Odense
posteringer 45 |
Skrevet - 25/07/2010 : 20:40:11
|
som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig et alternativ til et webbaseret program.
Der er så mange smarte programmer til telefoner hvor man kan poste sit løb på nettet.
Findes der sådan noget til et pulsur som mit.
Uret er et polar rs800cx hvor jeg har s3 og g3 sensor til
MVH Kent |
|
|
Kåre Jørgensen
Almindeligt medlem

Gentofte
posteringer 26 |
Skrevet - 26/07/2010 : 14:57:46
|
RS800 CX ikke bruge pro trainer 5? Programmet kan købes hos polar oppe i Holte.
Kåre
Den der har mest grej når han dør vinder! |
 |
|
|
duckly
Nyt medlem

posteringer 13 |
Skrevet - 26/07/2010 : 15:56:39
|
Polar Pro Trainer 5 skulle meget gerne have fulgt med dit rs800cx.
Jeg bruger kun selv PPT5 til at logge min træning. Du kan også via PPT5 indstille træningsprogrammer mere detaljeret. F.eks. til at uret automatisk indstiller sko, kalibrering, højde, alarmer, data opsamling (1s, 5s osv.), r-r, pulszoner osv. ved valg af træningsprogram på uret.
F.eks. ved valg af "gym" fravælger mit ur højde og alle sensore på nær pulsbæltet og indstiller til 5s data opsamling uden zone alarm. Med "Tempo" indstiller uret sig til sko nr.1, kalibrerings faktor 1048, højde kalibrering 51m, zone alarm, data opsamling 5s og hastighedszone 12km-15km.
Jeg eeelsker simpelthen mit ur på grund af ovenstående. Kan på turen ændrer i indstillingerne og f.eks. deaktivere zone alarm. Men næste gang jeg er ude og løbe er alle settings tilbage som forudinstillet. Ingen bøvlen med at huske hvad jeg ændrede på sidste tur og ændre det tilbage :) |
 |
|
|
Motoren
Rutineret medlem

Odense
posteringer 45 |
Skrevet - 26/07/2010 : 17:46:52
|
Jo jeg har pt5 med til uret og det bruger jeg også.
Jeg ville bare også gerne have et program så jeg kunne poste mine løb online, så andre mennesker kan se min fremgang.
MVH Kent |
 |
|
|
May-Britt
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 2204 |
Skrevet - 26/07/2010 : 18:02:03
|
Du kan evt. bruge den svenske side www.funbeat.se Her kan vælge om din træningskalender skal være lukket, åben for udvalgte personer eller åben for alle.
May-Britt www.ultra3460.blogspot.com |
 |
|
|
deleuran
Stjernemedlem

posteringer 98 |
Skrevet - 26/07/2010 : 18:23:08
|
| endomondo.com |
 |
|
|
Motoren
Rutineret medlem

Odense
posteringer 45 |
Skrevet - 29/07/2010 : 21:22:48
|
Man har ikke mulighed for at lade andre se sine data på polarpersonaltrainer vel?
MVH Kent |
 |
|
| |
Emne  |
|