| Forfatter |
Emne  |
|
|
cirkeline49
Almindeligt medlem

Ringsted
posteringer 29 |
Skrevet - 18/07/2010 : 17:34:20
|
Jeg har en ipod shuffle, som jo er genial lille og lige til at sætte på tøjet. Jeg vil gerne have noget musik på den til at løbe efter og har googlet lidt på nettet. Jeg vil gerne have noget "rigtig" musik, i det rigtige tempo. Så vidt jeg har læst kan man vist downloade et program, som kan finde bpm takten i itunes. Er der nogen, der kender noget til dette?
|
|
|
lkudsk
Rutineret medlem

København
posteringer 52 |
|
|
Shadows
Almindeligt medlem

Danmark
posteringer 18 |
Skrevet - 20/07/2010 : 11:23:46
|
Mener at applikationen hedder Moodagent.
Mvh. Dennis
GARMIN FR305
"Life is pain, get use to it!!" |
 |
|
|
cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84 |
Skrevet - 21/07/2010 : 14:13:02
|
Jeg har lige været inde og tjekke moodagent, og det lader til at den KUN virker med Iphone, Ipod Touch og så til Android telefoner (HTC og Lign.)
Har selv ledt efter et lign. program, til min Ipod Nano, men har heller ikke fundet noget indtil nu 
Så kigger lige med i denne tråd, kan jo være der kommer noget jeg har overset 
____________________________________________________________________________________________________ Hvad skal man med vaskebræt, når man har vaskebalje |
 |
|
|
Vildand
Stjernemedlem

Kolding
posteringer 132 |
Skrevet - 24/07/2010 : 00:22:35
|
Hej Cirkeline.
Jeg bliver nødt til lige at start med at advare - håber ikke dette bliver opfattet som spam, for det er ikke meningen - men jeg starter sammen med en partner en ny webshop til august, der hedder Sportunes. Sportunes tilbyder løbemusik i alle hastigheder på den måde at forstå, at den enkelte sang kan downloades i et bpm interval fra ca. 140 til 180. Dvs. hvis der er en sang, du er rigtig glad for at løbe til, men den pludselig er for langsom, så kan du bare downloade den i en hurtigere version - eller hvis du har været syg eller skadet, så kan du downloade din favorit løbemusik en tand langsommere. Vores mål er blandt andet at tilbyde noget god rock-musik målrettet til sport, men vi har også dance og pop på programmet.
Vi er allerede online og på Facebook, men selve shoppen åbner altså først til august. Vi er superinteresserede i at høre din og andres mening og behov for løbemusik, da vi selv, som hobbyløbere, har haft svært ved og brugt enormt meget tid på at sætte playlister sammen, så de passede. Vores mål er at tilbyde musik, som er udviklet med og af sportsudøvere, og vi er allerede godt igang.
Prøv at besøge www.sportunes.eu, så kan du se lidt om, hvad vi har for, eller giv os gerne dine ønsker eller kommentarer til løbemusik her eller på vores væg på facebook: http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/SPORTUNES-music-for-sports/130478673656452?ref=ts
mange hilsner Rikke |
 |
|
|
cirkeline49
Almindeligt medlem

Ringsted
posteringer 29 |
Skrevet - 25/07/2010 : 19:58:30
|
Hej Rikke Tak for info. Det vil jeg kigge nærmere på. Hilsen Cirkeline |
 |
|
|
Vildand
Stjernemedlem

Kolding
posteringer 132 |
Skrevet - 26/07/2010 : 22:15:50
|
Hej Cirkeline. Det vil glæde mig, hvis du vil kigge på siden, og smide nogle kommentarer om, hvad du kunne have behov for af musik.
Mange hilsner Rikke
quote: Oprindelig indsendt af cirkeline49
Hej Rikke Tak for info. Det vil jeg kigge nærmere på. Hilsen Cirkeline
|
 |
|
| |
Emne  |
|