Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Løbemusik ipod
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 Løbemusik ipod
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

cirkeline49
Almindeligt medlem

Ringsted
posteringer 29

Skrevet - 18/07/2010 :  17:34:20  Vis profil  Besøg cirkeline49's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har en ipod shuffle, som jo er genial lille og lige til at sætte på tøjet.
Jeg vil gerne have noget musik på den til at løbe efter og har googlet lidt på nettet. Jeg vil gerne have noget "rigtig" musik, i det rigtige tempo.
Så vidt jeg har læst kan man vist downloade et program, som kan finde bpm takten i itunes. Er der nogen, der kender noget til dette?

lkudsk
Rutineret medlem

København
posteringer 52

Skrevet - 18/07/2010 :  19:13:43  Vis profil  Besøg lkudsk's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej

Jeg kender ikke noget program til iTunes, men prøv evt. at find noget musik via http://www.beat-runner.dk/

Kudsk - www.lkudsk.dk
Til toppen af siden

Shadows
Almindeligt medlem

Danmark
posteringer 18

Skrevet - 20/07/2010 :  11:23:46  Vis profil  Besøg Shadows's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Mener at applikationen hedder Moodagent.

Mvh.
Dennis

GARMIN FR305

"Life is pain, get use to it!!"
Til toppen af siden

cowbutcher
Stjernemedlem

Tønder-Abild
posteringer 84

Skrevet - 21/07/2010 :  14:13:02  Vis profil  Besøg cowbutcher's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har lige været inde og tjekke moodagent, og det lader til at den KUN virker med Iphone, Ipod Touch og så til Android telefoner (HTC og Lign.)

Har selv ledt efter et lign. program, til min Ipod Nano, men har heller ikke fundet noget indtil nu

Så kigger lige med i denne tråd, kan jo være der kommer noget jeg har overset

____________________________________________________________________________________________________
Hvad skal man med vaskebræt, når man har vaskebalje
Til toppen af siden

Vildand
Stjernemedlem

Kolding
posteringer 132

Skrevet - 24/07/2010 :  00:22:35  Vis profil  Besøg Vildand's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Cirkeline.

Jeg bliver nødt til lige at start med at advare - håber ikke dette bliver opfattet som spam, for det er ikke meningen - men jeg starter sammen med en partner en ny webshop til august, der hedder Sportunes. Sportunes tilbyder løbemusik i alle hastigheder på den måde at forstå, at den enkelte sang kan downloades i et bpm interval fra ca. 140 til 180. Dvs. hvis der er en sang, du er rigtig glad for at løbe til, men den pludselig er for langsom, så kan du bare downloade den i en hurtigere version - eller hvis du har været syg eller skadet, så kan du downloade din favorit løbemusik en tand langsommere.
Vores mål er blandt andet at tilbyde noget god rock-musik målrettet til sport, men vi har også dance og pop på programmet.

Vi er allerede online og på Facebook, men selve shoppen åbner altså først til august.
Vi er superinteresserede i at høre din og andres mening og behov for løbemusik, da vi selv, som hobbyløbere, har haft svært ved og brugt enormt meget tid på at sætte playlister sammen, så de passede. Vores mål er at tilbyde musik, som er udviklet med og af sportsudøvere, og vi er allerede godt igang.

Prøv at besøge www.sportunes.eu, så kan du se lidt om, hvad vi har for, eller giv os gerne dine ønsker eller kommentarer til løbemusik her eller på vores væg på facebook:
http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/SPORTUNES-music-for-sports/130478673656452?ref=ts

mange hilsner
Rikke
Til toppen af siden

cirkeline49
Almindeligt medlem

Ringsted
posteringer 29

Skrevet - 25/07/2010 :  19:58:30  Vis profil  Besøg cirkeline49's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Rikke
Tak for info. Det vil jeg kigge nærmere på.
Hilsen Cirkeline
Til toppen af siden

Vildand
Stjernemedlem

Kolding
posteringer 132

Skrevet - 26/07/2010 :  22:15:50  Vis profil  Besøg Vildand's hjemmeside  Svar med kopi af besked

Hej Cirkeline.
Det vil glæde mig, hvis du vil kigge på siden, og smide nogle kommentarer om, hvad du kunne have behov for af musik.

Mange hilsner
Rikke

quote:
Oprindelig indsendt af cirkeline49

Hej Rikke
Tak for info. Det vil jeg kigge nærmere på.
Hilsen Cirkeline

Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page