Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Mosebandens træning (4. del)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 Mosebandens træning (4. del)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forrige side | Næste side
Forfatter  Emne Næste emne
Side: af 13

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 08/12/2008 :  20:35:38  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af agerby.

Hej Jan D
Jeg må beklage mine mange afbud, men det kniber meget med tiden. Jeg har meget travlt på arbejdet og så har jeg lige en flytning for mine forældre. Så jeg er nød til at melde fra , nok resten af året. Lena har problemer med sin hæl så hun ville også holde en pause, nok også resten af året. Håber i (2x Jan)har et par gode løbeture tilbage. Ser frem til at læse om jeres moseture.
Vi ses.
Kærlig hilsen Lene

Surt med alt det arbejde. Vi har åbenbart begge højtid ikke på julehygge, men arbejde. Vi burde vel næsten have en bødekasse for afbud. Kunne være det hjalp.

Lena (hvis du læser dette): Årets advents-/julegave burde være nye løbesko. Med de gamle udslidte er det vel ikke så mærkelig der opstår problemer.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 11/12/2008 :  00:05:14  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så er der dømt lang juleferie. I dag blev sidste tur i mosen på denne side af nytår.

Jan & Jan med en mørke og soppetur 2 søer rundt.

Jeg med min første onsdagstur i det ene sæt nye løbesko, som samlet er 180 g lettere (svarer til 1,8 kg kropsvægt i lettelse), hvilket klart kunne mærkes. Kunne følge Jan P. til måls. Tider Jan P. 26:11 og Jan D. 26:18. Skoene har modsat dårligere affjedringen end de gamle nedslidte, hvilket kan være et stort problem selv om jeg overlevede denne gang.

Vi vender forhåbentligt stærkt tilbage onsdag d. 7/1 i det nye år. Indtil da ønskes alle fra mosebanden en god jul og et godt nytår.

Til toppen af siden

sinbad
Almindeligt medlem

Søborg
posteringer 17

Skrevet - 13/12/2008 :  09:04:18  Vis profil  Besøg sinbad's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej med jer (mosebanden)

Jeg har et par gange prøvet at finde jer i mosen, desværre har i gemt je´r godt, eller også har i tyvstartet.
jeg kan se på jeres tider at i ikke er begynder mere, så jeg må jo nok se i øjnene at i ikke har plads til en begynder
der er måske basis for en gruppe mosebanden light

Steen
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 07/01/2009 :  14:48:43  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af sinbad

Hej med jer (mosebanden)

Jeg har et par gange prøvet at finde jer i mosen, desværre har i gemt je´r godt, eller også har i tyvstartet.
jeg kan se på jeres tider at i ikke er begynder mere, så jeg må jo nok se i øjnene at i ikke har plads til en begynder
der er måske basis for en gruppe mosebanden light

Steen

Vores snakkeopvarmning er godt nok reduceret her om vinteren, men vi løber aldrig før tid, men møder til gengæld sjældent op mere end et par minutter i kl. 18.

Ja vi løber efterhånden mest i et noget hurtigere tempo end de fleste begyndere og burde nok flytte vores dagbog over i et andet emne. P.t. er opmødet til langsommere tempo her om vinteren fraværende.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 07/01/2009 :  14:52:06  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til vores træning de første 3 onsdag i 2009 (7/1, 14/1 og 21/1), da arbejdet i denne periode er meget koncentreret og jeg desuden stadig lider af achilleseneproblemer.

Beklager det sene afbud. Håber dog der er andre, der har mod på det kolde vejr.
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 116

Skrevet - 13/01/2009 :  18:02:31  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Onsdag d. 7/1 løb jeg alene og det kom ikke bag på mig, da Lene SMS'ede forkølelse, Lena har ondt i hælen og cheftræneren er arbejdsramt.
- så jeg løb de 2 søer i tiden 30:00 ! Næh, det er ikke imponerende, så jeg håber der kommer noget support imorgen; jeg SKAL simpelthen have nogle indpiskere.
Men vejret var da fint: flot måneskin, men lidt ensomt.
Jeg kan jo håbe på at Lene er blevet rask.
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

crunchyrocks
Aspirant

posteringer 2

Skrevet - 14/01/2009 :  10:24:26  Vis profil  Besøg crunchyrocks's hjemmeside  Svar med kopi af besked

Lena er blevet gennemført sin bro halv maraton i fornem stil i 2.09.xx uden større problemer på trods af den begrænsede afstande uddannelse. Hun derfor mente, at det var tilladt en fridag fra væddeløb, men alligevel kom op med en time-levering af kolde drikke efter løbeturen (Lena du er tilgivet.

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 116

Skrevet - 16/01/2009 :  19:45:46  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Atter engang var jeg 14/1 den ensomme løber dennegang i tiden for 2 moser: 28:55, så det går da fremad.
Jeg kan se at en Crunchyrocks har indsat en kommentar ovenover, og Lena og jeg brugte meget tid i onsdags på at drøfte hvad det dog var for en underlig besked. Nu kan jeg se, at det faktisk er en kopi af en meddelelse, som cheftræneren skrev d. 8/5 bare i en anelse mere kryptisk udgave og hvordan bliver Crunchyrocks opfundet ? Er vores hjemmeside i virkeligheden ved at forfatte sine tekster på helt egen hånd.
Er der en kloge-Åge til stede ? Cheftræner ! du ved så meget om sådan noget. Har du et bud ? eller hvad med dig Sofian ??
Nogle af os ses måske på onsdag. Det kunne da egentlig være hyggeligt med lidt selskab.
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 16/01/2009 :  20:42:06  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af Mosegrisen

Hej mosebande !
Atter engang var jeg 14/1 den ensomme løber dennegang i tiden for 2 moser: 28:55, så det går da fremad.
Jeg kan se at en Crunchyrocks har indsat en kommentar ovenover, og Lena og jeg brugte meget tid i onsdags på at drøfte hvad det dog var for en underlig besked. Nu kan jeg se, at det faktisk er en kopi af en meddelelse, som cheftræneren skrev d. 8/5 bare i en anelse mere kryptisk udgave og hvordan bliver Crunchyrocks opfundet ? Er vores hjemmeside i virkeligheden ved at forfatte sine tekster på helt egen hånd.
Er der en kloge-Åge til stede ? Cheftræner ! du ved så meget om sådan noget. Har du et bud ? eller hvad med dig Sofian ??
Nogle af os ses måske på onsdag. Det kunne da egentlig være hyggeligt med lidt selskab.
Hilsen
Jan P.

Ligner vel bare en SPAM-reklame. Lad os håbe det blot er et engangtilfælde, der har bedst af at blive innoreret.

Surt at du har måttet klar den alene. Næste uge vil jeg også være arbejdsramt. Derefter afhænger det af mine achillesener, som ikke kører for godt.
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 21/01/2009 :  16:07:11  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jan P
Nu skal du ikke blive alt for forskrækket i dag, for jeg har store planer om at møde op til lidt løb.
Hilsen Lene
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 23/01/2009 :  16:09:26  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande

Først et lidt sent godt nytår til alle.
Det var dejligt at komme i gang efter min lange juleferie.
Mødte Jan P nede i mosesvinget og han ku` heldigvis godt genkende mig. Vi fik løbet 2 moser i en tid der bar præg af en god sludder og en jule pause.(Omkring 29.00)
Vi ses måske på onsdag
Hilsen Lene
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 116

Skrevet - 03/02/2009 :  21:15:06  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Lidt sent at skrive det, men onsdag d. 28/2 løb Lene og jeg 2 mosesøer i tiden 27:59 og det var endda med snak undervejs. Det går da fremad !
På gensyn imorgen. Hvem ved; måske dukker cheftræneren også op så kampmoralen bliver styrket
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 10/02/2009 :  16:24:08  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ser ikke for godt ud med den ene achillesene. Efter 1½ mdr. går det kun langsomt fremad. De fleste dage kan jeg nu gå uden at få ondt, hvilket ligesom er det første skridt. Det er derfor usikkert om og hvornår jeg kan begynde at løbe igen.

Håber I fortsat hygger jer i mosen nu når vinteren først rigtigt sætter ind.

Jeg skal nok give lyd, når der er fremgang og lidt mere sikker prognose for benet.

Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 116

Skrevet - 12/02/2009 :  16:22:22  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej mosebande !
Onsdag d. 11/2 løb jeg en solotur. 2 mosesøer i tiden 31:05, hvilket ikke er noget at prale af, men jeg løb dog ! I modsætning til jer andre slapsvanse, som ikke kan løbe, fordi en lille sene knirker lidt og fordi man har været ude og flytte et par skovlfulde sne. Tag jer sammen
Onsdag d. 18/2 kommer jeg ikke; jeg skal lave nogle strikes - håber jeg.
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 27/02/2009 :  10:23:08  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Skal man tro ud fra de manglende løbereferater er vintertræningen måske gået i opløsning eller hvad?

Er jo desværre selv sent ud i kilden af en længerevarende skade. Status for mig er desværre ikke meget bedre end sidst. Havde god fremgang med achillesenen, men så kom sneperioden og en nedbrudt vintercykel, der prssede min cykeltræning indendørs på spinningcykel og senere nu over på mtb. Hermed blev belastningen i en periode på achillesenen øget for meget og jeg har derfor haft et tilbagefald, som jeg kæmpe med at komme ud af.

Achilleseneskader er desværre lunefulde og svære at sætte prognoser på, så hvornår jeg selv kan vende tilbage er stadig ret usikkert og da 90 pct. af min træning også normalt er cykling har denne 1. prioritet.

PS. Støt kampen for øget klimaopvarmning og dermed snefri vinterstier/-veje for cykel- og løbefolket :)
Til toppen af siden
Side: af 13  Emne Næste emne  
Forrige side | Næste side
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page