Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Mosebandens træning (4. del)
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 Mosebandens træning (4. del)
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forrige side | Næste side
Forfatter  Emne Næste emne
Side: af 13

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 28/10/2008 :  14:35:52  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Kommer naturligvis til vores første tur i mørket! Husk nu reflekser etc.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 29/10/2008 :  19:33:22  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Kold og mørkt i mosen, forholdsvis stille i vejret med 3 hårdføre gutter til start (Robert, Jan P. og undertegnede). Fra start kunne vi straks mærke at mørket lægger en vis dæmper på tempoet. På 2 mosesøer blev det derfor kun til 27:22 for Robert og undertegnede og 27:26 for Jan P, men vi kan ligeså godt vænne os til det går langsommere det næste halve år.

PS. Mit vægttab er nu allerede nået halvvej til målet på 97 kg ved nytår, da vægten nu ligger på 100 kg.

Håber vi ses næste uge
hilsen
Jan D.
Til toppen af siden

Sofian
Almindeligt medlem

Brønshøj
posteringer 16

Skrevet - 02/11/2008 :  13:28:29  Vis profil  Besøg Sofian's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Kære mosebande!

Som I sikkert har lagt mærke til det har jeg været temmelig fraværende på det sidst, og det skyldes arbejdsmæssige og vejrmæssige forhold. Jeg tror desværre det kommer til at køre på den her måde resten af 2008 :(
Jeg vil dog ikke udelukke at jeg dukker op til en enkelt frisk løbetur sammen med jer. Jeg vil ellers følge med jeres træning her på dourun.

I må have det godt sålænge
Sofian
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 05/11/2008 :  17:46:25  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jan D
Lige et meget sent afbud, Jeg er i Jylland og Jan har snue og Lena laver måske en varm kop tee. Håber du kommer godt rundt i mørket.
Ses næste onsdag.
Hilsen Lene
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 05/11/2008 :  19:38:39  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg det blev en ret ensom løbetur i mosen med alle de afbud. Valgte at løbe 1 sø på 16:28 (5:04 pr. km) efterfulgt af let jogging hjemad (1,75 km ä 6+ min. pr. km).

Har ellers lige været syg og har haft træningsfri i 2 dage forinden, hvilket dog også betød friske ben.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 12/11/2008 :  20:09:13  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Onsdag d. 12/11.
Lidt pænere besøg til træningen. Lena løb 1 sø på 19:08 inkl. smørrepause. Vi var tre, der løb løb 2 søer. Lene og Jan P. løb et snittempo omkring 5 min. rent pr. km. Lige i overkanten for mit vedkommende, så jeg måtte slippe og gå op at brobakken ved motorvejen og kom 1 min. senere i mål.

Lidt mange regnpytter, men heldigvis ingen nedbør. Fuldmånen gav rigeligt lys på stierne.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 12/11/2008 :  20:22:39  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Uforpligtende træning søndag.
Det er jo lidt surt med mørket og en større del af mosebandens medlemmer har sigtekornet rettet mod ½-marathon i april (eller 10 km i samme løb).

For dem der har tid, lyst og vejret er godt og det kan passes ind i weekendprogrammet - har vi aftalt søndage kl. 10 som supplerende træningstidspunkt (samme sted), som flere har snakket om. Det vil nok være forskelligt om der lige er andre at løbe med den enkelte søndag, da det selvfølgelig er helt uforpligtende, men nu ser vi om interessen er der startende allerede med den kommende søndag.

Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 16/11/2008 :  11:06:04  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Søndagsturen blev med Lena og undertegnede. Løb selv 1½ km i kontrolleret tempo. Lenas plan var at løbe 2 søer (5,24 km). Håber det lykkedes.

Vedr. onsdagsturene og dem der gerne vil have deres tider på er der tre muligheder. 1) skriv selv tiderne på, 2) husk af fortælle mig dem 3) eller endnu bedre I nøjes med at løbe et tempo, hvor jeg kan følge med.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 21/11/2008 :  13:25:25  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Onsdag d. 18/11
3 løbere og 2 søer. Jan P. og Lene gennemførte på 26:35 eller lidt langsommere end sidst, hvilket nok mest skyldes den kraftige blæst. Jan løb turen på 27:17 (dvs. nogenlunde samme tid som sidst).
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 22/11/2008 :  23:56:24  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Både Lena og undertegnede står vist over søndag.
Til toppen af siden

Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 116

Skrevet - 23/11/2008 :  19:37:20  Vis profil  Besøg Mosegrisen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Kære mosebande !
Jeg sagde i onsdags, at jeg kommer på onsdag, men det gør jeg altså desværre ikke alligevel.
Jeg er på ferie i Berlin, og det vidste jeg altså ikke i onsdags !
Lena kommer heller ikke, for hun skal ud og gøre livet usikkert for nogle kegler.
God løbetur til jer, der kommer.
Hilsen
Jan P.
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 26/11/2008 :  17:25:22  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Mosebande

Jeg er først lige kommet hjem fra arbejde (flise projekt), så der er ikke mere energi tilbage til løbe turen i aften. Jeg håber du kommer afsted alligevel Jan D. God tur.
God tur til Berlin Jan P,håber du får set en masse af den dejlige by
Vi ses
Hilsen Lene
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 27/11/2008 :  07:57:22  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja, desværre blev det en alenetur i mørket og jeg savnede jeres pace. Gik desværre ikke så godt med achillescenen. Det var ekstra hård tur, da jordstierne var en del sumpet at løbe på eller rettere i.

Bliver nok nødt til at gå ned til 3 km i let tempo de næste onsdage og ingen weekendløb.

Kan trøste mig med at andre også springer træningen over ofte.
Til toppen af siden

Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427

Skrevet - 03/12/2008 :  18:57:13  Vis profil  Besøg Jan Da's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det brænder på på arbejdet og med regn og kulde risikerer jeg vel igen at blive alene i mosen. Derfor må det idag være min tur til at melde afbud.

Hvis der skulle være nogle, der tager den våde tur i mosen ønskes de god tur.
Til toppen af siden

agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73

Skrevet - 07/12/2008 :  19:25:03  Vis profil  Besøg agerby.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jan D
Jeg må beklage mine mange afbud, men det kniber meget med tiden. Jeg har meget travlt på arbejdet og så har jeg lige en flytning for mine forældre. Så jeg er nød til at melde fra , nok resten af året. Lena har problemer med sin hæl så hun ville også holde en pause, nok også resten af året. Håber i (2x Jan)har et par gode løbeture tilbage. Ser frem til at læse om jeres moseture.
Vi ses.
Kærlig hilsen Lene
Til toppen af siden
Side: af 13  Emne Næste emne  
Forrige side | Næste side
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page